Betalen en Retourneren
Bestellen.
Heb je de soort mand en de kleuren gevonden die je wilt hebben? Mooi! Dan kun je beginnen met bestellen.
We leggen je hieronder uit hoe je zo snel en efficiënt jouw nieuwe favoriete Katten Hangmand
- Selecteer de maat van de kattenhangmand die je graag wilt hebben. Onze kattenhangmanden zijn beschikbaar in 2 maten; maat M (voor huisdieren tot 7 kilogram) en maat L (voor huisdieren tot 10 kilogram).
- Selecteer de kleur(en) waarin je de mand wilt bestellen. Voor de mand maat M Duo met twee kleuren betaal je een meerprijs. En voor de mand maat L Duo betaal je ook een meerprijs. Zoals je ziet kan je kiezen uit verschillende kleuren. Bij de MONO kattenhangmanden voor 1 kleur en bij de DUO voor 2 kleuren. Meer informatie over onze kleuren, bekijk onze kleurenpagina.
- Selecteer de kleur waarin je de kussen van de mand wilt bestellen. Ook hierbij kan je kiezen uit verschillende kleuren.
- Vervolgens kun je nog kiezen voor extra opties, zoals pluggen en haken.
Let op: als het artikel in je winkelwagen ligt, betekent dit niet dat het artikel gereserveerd is.
Als je klaar bent met shoppen is tijd om je bestelling af te ronden. Klik op het winkelwagenicoontje rechtsboven om naar jouw bestelling te gaan. Op de volgende pagina kun je eventueel de aantallen aanpassen. Klik vervolgens op ‘Bestelling afronden’, hierna ga je naar de laatste pagina; het betalen van je bestelling. Vervolgens krijg je van ons nog een bevestiging in je mail. ‘Ga door naar afrekenen’. Nu beland je in de betaal omgeving van Mollie, hier kan je aangeven hoe je wilt betalen.
Hoe kan ik Betalen?
Wij werken samen met de payment provider Mollie. Zij zorgen voor een veilige afhandeling van de online betalingen. Je ontvangt per email een bevestiging van je bestelling, nadat de betaling is afgerond.
Wij accepteren de volgende betaalmethoden: iDeal - Bankoverschrijving - PayPal
iDEAL - Dit is de snelste betaalwijze. U rekent online direct na de bestelprocedure af in uw vertrouwde Internet betaalomgeving. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Rabobank, ASN Bank, ING, SNS Bank, Regio Bank, Friesland Bank, Triodos Bank of Knab, dan kunt u direct met iDeal betalen (alleen voor Nederland).
PayPal - Met PayPal kunt u uw aankopen gemakkelijk, snel en veilig betalen.
LET OP: Betalingen via Paypal worden extra kosten berekend.
Klarna - Wilt u pas betalen na ontvangst van de bestelling? Dat kan via onze payment provider Klarna. Achteraf betalen is eenvoudig en veilig. Kiest u voor Klarna, dan kunt u uw bestelling eerst inspecteren, voordat u betaalt.
Klarna hanteert een maximaal orderbedrag van €1500 en een minimum bedrag van € 25.
Bij de eerste bestelling zal Klarna de kredietwaardigheid van de klant controleren. Dit doen zij door te kijken of er sprake is van een BKR notering. Er wordt gekeken of er al eerdere bestellingen met Klarna hebben plaatsgevonden. Wanneer dit het geval is, wordt er gekeken of de acceptgiro op tijd is betaald. Als laatste controleren zij uw postcode en huisnummer, zo kunnen ze zien of er vanuit het adres bestellingen zijn geplaatst.
Wanneer er wordt gekozen voor Klarna bij betaalmethode, dan zal de factuur samen met de producten geleverd worden. De factuur dient binnen twee weken te worden betaald. Het is mogelijk om de factuur in delen te betalen.
Heeft u vragen over uw Klarna account, terugbetaling of over de factuur? Dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van Klarna via 020 80 82 852.
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag tusssen 08:00 - 17:00.
Bancontact: Speciaal voor onze Belgische fans hebben wij bancontact toegevoegd.
"Vooraf Overmaken" is een optie al niets meer lukt of als dit is overeengekomen.
Verzending.
Al onze verzendingen worden met PostNL verzonden. Via de PostNL app kunt u de bezorging volgen. De track en trace code word door ons per email naar u verzonden.
Retourneren.
Is jouw mand tijdens de bezorging beschadigd geraakt? Stuur een foto op van de beschadiging. Hierna zal je een bevestiging krijgen om de bestelling te retourneren. Je kunt je bestelling (op eigen kosten en in de originele verpakking) binnen 14 dagen retourneren mits het aan de onderstaande retourvoorwaarden voldoet.
Retourvoorwaarden
- De kosten van de retourzending zijn voor de klant;
- De bestelling dient in de originele verpakking geretourneerd te worden;
- De mand mag niet opgehangen en gebruikt zijn;.
- Bestellingen die buiten de het retourtermijn van 14 dagen vallen, worden niet retour genomen.
U kunt de bestelling binnen 14 dagen annuleren. Ga naar de uw backoffice en zoek uw bestelling op in de bestelhistory. Noteer het ordernummer en/of klik erop, hierop kunt u uw bestelling detail zien.
Ga naar de Contact pagina en schrijf een email met de reden van annulering, vermeld hierbij uw ordernummer.